Këto ushqime ulin nivelin e kolesterolit në gjak

19:16 11/09/20204min110
kOLESTEROLI

Ushqime të ndryshme ulin kolesterolin në mënyra të ndryshme. Disa janë të pasura me fibra të tretshme. Disa ju japin yndyrna të pangopura, të cilat drejtpërdrejt ulin LDL-në dhe disa përmbajnë sterole bimore dhe stanole, të cilat bllokojnë trupin nga thithja e kolesterolit.

Tërshëra.

Tërshëra ose drithërat me bazë tërshëre janë mjaft të mira në uljen e nivelit të kolesterolit të cilat ju japin 1 deri në 2 gram fibra të tretmshme. Nëse i shtoni një banane apo luleshtrydhe, trupi juaj do përfitojë edhe një gjysmë gram tjetër. Udhëzimet aktuale të ushqimit rekomandojnë marrjen e 20 deri 35 gramë fibra në ditë, me të paktën 5 deri në 10 gram që vijnë nga fibra të tretshme.

Elbi dhe drithërat e tjerë.

Ashtu si tërshëra dhe krunde tërshëre, elbi dhe drithërat e tjerë mund të ndihmojnë në uljen e rrezikut të sëmundjes së zemrës, kryesisht përmes fibrave të tretshme që ato shpërndajnë.

Fasulet.

Fasulet janë veçanërisht të pasura me fibra të tretshme. Pasi të konsumoni ato do të ndiheni të ngopur për një kohë të gjatë. Kjo është një arsye që fasulet janë një ushqim i dobishëm për njerëzit që përpiqen të humbasin peshë.

Patëllxhan dhe bamje.

Këto dy perime me pak kalori, janë burime të mira të fibrave të tretshme.

Arra.

Një studim tregon se ngrënia e bajameve, arrave, kikirikëve dhe frutave të tjera të thata është e mirë për zemrën. Ngrënia e 57 gram arra në ditë mund të ulë kolesterolin në gjak.

Vajra perimesh.

Përdorimi i vajrave të lëngshëm vegjetal si kanola, luledielli, lulelakra dhe të tjerë në vend të gjalpit ose dhjamit kur gatuani ose në tryezë, ndihmon në uljen e LDL.

Molla, rrushi, luleshtrydhet, agrumet.

Këto fruta janë të pasura me pektinë, një lloj i fibrave të tretshme që ul LDL.

Ushqime të fortifikuara me sterole dhe stanol.

Sterolet dhe stanolët e nxjerra nga bimët, rrisin aftësinë e trupit për të thithur kolesterolin nga ushqimi. Kompanitë po i shtojnë ato në ushqime duke filluar nga margarina dhe granola tek lëngu i portokallit dhe çokollatës. Marrja e 2 gram steroleve bimore ose stanoleve në ditë mund të ulë kolesterolin LDL me rreth 10%.

Sojë.

Konsumimi i sojës dhe ushqimeve të bëra prej tyre, si tofu dhe qumështi i sojës, dikur reklamohej si një mënyrë e fuqishme për të ulur kolesterolin. Analizat tregojnë se konsumimi i 25 gram proteinave të sojës në ditë mund të ulë LDL me 5% në 6%.

Peshq të yndyrshëm.

Ngrënia e peshkut dy ose tre herë në javë mund të ulë LDL në dy mënyra: duke zëvendësuar mishin, i cili ka yndyrna të ngopura që rrisin LDL dhe duke dhënë yndyrna omega-3 që ulin LDL. Omega-3 zvogëlon trigliceridet në qarkullimin e gjakut dhe gjithashtu mbron zemrën duke ndihmuar në parandalimin e fillimit të ritmeve anormale të zemrës.

Shtesa fibrash.

Dy lugë çaji në ditë me psilium, i cili gjendet në Metamucil dhe laksativë të tjerë, sigurojnë rreth 4 gram fibra të tretshme. /tvklan.al

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Rreth Nesh

Pusullashqiptare.al vjen si një iniciativë gazetarësh të rinj që parim themelor kanë informimin e publikut në mënyrë të paanshme. Ne do të jemi gjithmonë të pavarur, të vërtetë, në krah të interesit publik.


Kontakto